Tausta

lauantai 23. kesäkuuta 2012

It's the eye of the tiger

Moih!
Ei oo totta, nyt se on tapahtunut!!! ♥
Teitä lukijoita on yli 200! Ihanaa, ootte ihan parhaita! Mä meinasin saada sydärin kun näin että 200 lukijaahan
siinä myhveröisten listalla komeili. Kiitos teille! ♥ Tän kunniaksi mun piti tehdä juhlapostaus, mutta koska siitä olis tullut tylsä ja muutenkin huono, päädyin tekemään vaan teille ommatun shootin. :) Siinä esiintyvät tän nukketalon herrat (selvennykseks Travon ja Dexter :D), joille vaihdoin toistensa stock-asut.
Jälleen kerran jos haluaa, niin pistäkää vaan jotain itsenne mielestä kivaa musaa taustalle. ^^





















































Noin. ;;) Mun mielestä Dexter näytti aika pelottavalta, sillä kun on noi punaset
silmät ja Travonin tappajavaatteet...hui. ö____ö Sopiiko teidän mielestä muuten Travonille noi nössöt opettajan vaatteet? :D Mä en oikein osaa itse sanoa.



Eli kiitos teille, hanipuput, vielä kerran! :3 Ilman teitä tätä blogia tuskin oliskaan! ♥
Noh, picficin parissa näemme siis ensi kerralla, siihen asti näkemisiin!

KOMMENTTEJA? ^^ Kumman pojan kuvista tykkäsitte enemmän? (:

36 kommenttia:

  1. Uiuiui, liikaa mieskauneutta yhteen postaukseen. O.O ♥

    Mun mielestä molemmille sopi noi vaatteet hyvin. :) Travonkin näytti minusta ihan yhtä hyvältä kuin aina. ;) ♥
    Ja onnea 200:sta lukijasta!

    VastaaPoista
  2. Viides kuva Deksusta = <3 Ihania kuvia, taas kerran :>

    VastaaPoista
  3. Deksu on söpömpi travonin stockeissa, mutta travon deksun.. öyh ;_;

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä Dexterille sopii molempien stocit, mut sitten Travonille ei taas sovi Dexterin stocit niin hyvin kuin hänen omat stoccinsa. : 33
    Se on mun mielipide. öwö

    VastaaPoista
  5. Onnea 200 lukijasta! Ite en pysty muuta kun unelmoimaan siitä määrästä. Takuulla olet lukijasi ansainnut! Molemmat pojistasi ovat oikein komeita. Tykkään silti enemmän Travonista, vaikka noi opevaatteet ei oikeen sopinu sille. (ainoo asia mistä mä en tykkää Travonista, on se että sen piti mennä tappamaan Amanda. D:)
    Sovitaaks, et tää oli maailman järkevin kommentti ja mä meen tonne lääkäriin hoitamaan tän kommentoimisjutun.
    Toivon mukaan jatkat pian muahtavaa kuvatarinaa! Luovutan, mä painun lääkäriin...
    Mut siis nukkes, blogis ja kuvanlaatu on 4ever parasta!!

    T. Neko Chan, ja kännyn hienot kommat. :-)

    VastaaPoista
  6. Täytyy sanoa, että Dexterille sen oma stock asu sopii kaikkein parhaiten, mutta Travon näyttää hänenkin asussaan täydelliseltä ^^ (_Tämä ei ole minkäänlaista Travonin suosimista, eihän?_) Joo, mutta molemmat herrat ovat suloisia ^^'
    Travon näyttää jotenkin kiltimmältä Dexterin asussa (anteeksTravon) öwö Ja Dexterin silmät ovat hurjan ihananpelottavat x__x

    VastaaPoista
  7. Travon ei ole nössö 3: Eikä sillä saa olla paitaa >^< Eiku...:DDD Ja Travon ei jotenki istu noihi Dexterin stockeihinD: Mielestäni ovat molemmat parhaimillaan omissa stockeissaan C: Olen alkanut tykästyä Taeyang Barbara Aman malliin Travonin takia >3< Ja olipa ny jotenki kemmanen komma D: Ei ole tarkoitus dissata, hauska ideahan tuo... Mä pakastan tätä blogia <3

    VastaaPoista
  8. Molempien poitsujen kuvat oli oikein hienoja >.<
    Mun mielestä se opettaja-asu ei ehkä sovi Travonille, mutta ne tappajavaatteet sopii mun mielestä molemmille :)
    Tee joskus vaikka fantasiashootti, siitä tulis jännä (jos saa siis toivoa/esittää ideoita) :)

    VastaaPoista
  9. Mie henkilökohtaisesti rakastan Dexterin vaatteita. <3__<3 Kuitenki kyl ne sopii Travonille tosi hyvin >333<

    VastaaPoista
  10. Travon ~~ ! ♥ Herranjumala, todellakin sopivat nuo vaatteet herralle. Syötävän ihana ^___^ ~ Tappajavaatteet sopii ihan kohtuullisesti Dexterille, mut opettajanvaatteet on Travonin päällä aivan jumalaiset!

    VastaaPoista
  11. Uhah, komeita miehiä molemmat ♥ Rakastan suoo Dexteeer, eiku.. x) Siis molemmat on niin ihania! Niin jumalattoman täydellisiä ja komeita! Oon ihan kikseissä täällä, en tiedä oikeestaan kumpi on enemmän mun mieleen näistä pojista, kun molemmat on niin täydellisiä! Travonin meikit saa mut sulamaan, kun ne on niin ihanat, samoin myös Dexterin silmät! ;33 Rakastan sun blogiasi, ja ihan oikeasti oot ansainnut nämä kaikki ihanat lukijasi! C: Sun kuvatarinat on aina niin upeita, niissä on tietty tunnelma, mikä mun mielestä on just ihana, ja sopii niihin! Nää tarinat on myös toosi jännittäviä ja ihanan mystisiä ^^ Oot myös ansannut nämä upeat kommentit kaikilta, ja siksi halusinkin tehä tällassen kunnon kommentin kerrankin, kun oikeen hävettää, kun ne on aina sellassii lyhkäsiä ja tönkköjä, sori siitä! :(( Kröhm, parannan tapani, lupaan sen! :D Onnea vielä kaikista lukijoistasi, ja mahtava postaus kertakaikkiaan!

    Kiitos! ;))

    http://nukketarina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, vielä pullip-stylestä, että paljon ne tullimaksut on yhteensä, jos sieltä tilaa nuken? Et jos vaikka nukke maksais 80€, niin paljon se ois toimituskulujen kanssa? :))

      Poista
  12. Molemmat nuorukaiset miellyttivät silmääni tällä kuvauksella ;3
    Travon oli komean sivistyneemmän näköinen ja Dexter.... hottis. : D

    VastaaPoista
  13. Kivoja kuvia :3 Molemmat herrat on tosi ihania, en oikein osaa sanoa kumman kuvista tykkäsin enemmän.. ehkä Dexterin c: Dexterin viides kuva on täydellinen ^^ En jaksa odottaa kuvatarinaa =w=

    VastaaPoista
  14. Vooi kiitos paljon kaikille! :3 Selvästi monenkaan mielestä Travonille ei sovi Dexun stockit, mutta eihän se mitään, tää olikin vain kokeilu. ;) ja Melli, pistin sun blogiin vastauksen. :)

    VastaaPoista
  15. Mun mielestä Travonille just sopi Dexterin stockit, mut Dexterille Travonin, njääh... Jotenkin toi paljas rintamus ei sovi Dexterille. Hyviä kuvia, tottakai! Noh, ehkä kauneus (taikka komeus) on katsojan silmissä - ja minähän olen Travon - fani henkeen ja vereen...

    VastaaPoista
  16. Travonille sopii Dexterin vaateet mut tykkään ennemmän Dexteristä ( Ei mitenkään et suosisin Dexteriä niinh hän?)

    VastaaPoista
  17. awawa, ihana shootti <3 *-* Ja Travonille sopi noi "nössöt" opettajaDexter-vaatteet öwö

    VastaaPoista
  18. Oiii, aivan ihana shootti, rakastan dexteriä nii ku se on niin pelottava jajaja ihanat simmut sillä just tollaset pelottavat jajajaja travonki on niin kuolettavan ihana! Awawwawwa åuå Ihana blogi, ei ihme et sul on jo 200 lukijaa! <333_________<3333 Oiiii täällä kuollaan, odotan nimittäin niin paljon tota picficciä~ Ö 3 Ö Jajaja mä teen kans shootin huomiseks~ ^^ Yks vähä aina saa kommentteja kaikkii postauksii, mäki haluun! :----------DDDDDDDDD nojaa...

    Nukkeblogini~ http://eltsunpullipblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. Dexterin vaatteet oli täydelliset Travonille! Trravooon on niiiiiiiiiin IHANA! oiiii kuolenkuolen :9

    VastaaPoista
  20. Mun mielestä Travonille sopii paljon paremmin Dexterin vaatteet kuin toisin päin... Mut se on vaan mun mielipide :) Ihanat kuvat :))) Kun mä katon Dexterin kuvia mulle tulee kylmät väreet ;DD
    Aika seko kommentti mutta voi voi..

    VastaaPoista
  21. Jee onnea +200:sta lukiasta Rauskutitus Ideoidenantaja!<3
    Mutmut pojat on aivan ihania ;____;
    Jaja repesin pahimman kerran Dexterille xd
    Mutmut jossain tarinassa missä ei oo Dexiä, nii voisit tehä silleen, että puet noi D:n vaatteet Tyrannille, sit niinku Tyranni kertois, että se on etsintäkuulutettu josain kauppakeskuksessa varkauden takii, vaikka oikeesti se oliski ollu D meikit naamassa ja Travonin vaatteissa(hyi, miltä toi kuulostaa!'Travonin _VAATTEISSA_!!). Että se menee vähä niinku ristiin ne aikeet niillä vaatteitten takia:D Joolol xd
    Jamuuten.., sua kiinnostaa vielki, mutta kerron silti xd
    Eli katoin kännykällä niinku sun blogia, sitä PA part 2:sta, nii ku olin lukenu sen, menin Will:n blogiin. Sit luin siel kuvatarinoita, ja sit yhtäkkiä vaa mulle tuli semmonen tunne, että 'Annika on postannu..' Sit tulin sun blogiin, ja täällähän tää postaus nökötti :D'
    Mutmut tää oli aivan ihana shootti<3 Jaja kiitos sulle<3 Sää meitä jaksat viihyttää rouva os. Pullava (; <3 Hih Travonille ei oikeen sovi punanen (; <3 Jaja repesin myös Travonkuvalle xd Eka mää katoin, että se nostaa housuja tai räplää sen persettä!? :D xD Hyväminä (y) Älä ota ittees, se oli mun silmien vika :< Mutmut Travonilla on sixpackit, Dexillä ei! :D Seoli hyvä huomio! xD
    Mutmut aivaaaaan ihana shootti oikeesti<3<3<3
    Ja toivottavasti et kuollu ku luit tätä järkevää kommaa.. Nyt sitte muuten saatiin uusi ruoka taas meidän listaan! <3 Lasia, jossa on päällä salaattikastiketta!<3 Mutta nyt mää meen--> Moimoi :D:D:D:D:D:D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. *Viiennelle Travonkuvalle xd
      Olin nii järkevä, että unohin kirjottaa, että monennellekko kuvalle repesin xd

      Poista
  22. Hohoo, oi kiitos kommenteistanne, te vaan jaksatte mua aina piristää! ^^
    Ja nyt Kycoko perhana, sä huomasit ton mun pienen mokan Travskun kuvissa, se nimittäin todella nostaa housujaan, vaikkei se ollut tarkotus. :'D Noloo...Mutta kiitos pitkästä ja kummallisesta kommentista! n___n Piristi aamua ! <3

    VastaaPoista
  23. nwn<3 Komea shootti oli tällä kertaa :3 Mun mielestä Travon näyttää vampyyrilta tossa Dexterin stock- asussa ö_____ö Ja Dexter puolestaan näytti jotenkin ninjalta, joissakin kuvissa 8DD
    Ai niin, haluaisin tietää, että onko Dexterin nimi mistään peräisin ? :D Ihan vain uteliasuudestani kyselen ~
    Onnea 200 lukijastasi !! (-:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tosta nimestä piti vielä lisätä, että onko se peräisin jostakin vai keksitkö sen ihan itse :D

      Poista
  24. Uuuuuu......
    Aaaaaaaa..... :'D Jaaaaa... Mmmmmm.... :) Aaaaawwww... *hitaaaastiii kiirjoiiteetaaann*
    MOI! Ihania kuvia IIH <3 Jajajjaa samaa mieltä Moottisen kanssa Travon näytti vamppyyriltä <'3 200 lukijaa, kivat sulle x33 Sitte mä menin äskettäin katsomaan lukijani: MITÄS V*TTUA? Sä olet mun lukijani ö__ö (wat??xdd)
    Joo jaa mä en ollu huomaavinani et se nostaa housuja :--D x33 Vitsi toi on hauska kuva, ihanaa ku muut osaa kuvata jne. >__< Tai niin kuvat on paremman laatuset hmmm mistäs johtuu, kamerasta kaiketi, tosin käytin viimeks perhanan hyvää kameraa mut silti jokanen kuva meni päin mäntyjä, ihan sama xDD Joo, mää oon kyl varmaan sanonu mut ihanat kuvakulmat aina ja varsinkin nuo kohdistukset, olen hyyyvvin hyvin hyvin rakastunut niihin x33 Ja kaikkea kivaa.
    HYVÄÄ KESÄÄ MUUTEN <3 (emt) :D

    VastaaPoista
  25. Travon... opettajapuvussa... SULIN! Ö___Ö saanks Travonista mun private teacherin...? >:D eiku ;)

    Ja Dexter Travonin stockeissa! Oi että mitä herkkua<3
    + Älä pakota valitsemaan, kummat kuvat oli parempia... Se on nimittäin mahotonta ;__;

    VastaaPoista
  26. Moottinen: Kiitos paljon! :3 Hah, vampyyri ja ninja, toi on kyllä totta! :D ja Dexterin nimi tuli ihan randomisti, kattelin nimilistoja ja se pisti silmään. ;)
    Allumurmeli: Oih, kiitoss ihanasta kommasta! nwn Ja samoin sulle! <3
    MangoMandarin: Heh, ei oo pakko valita. ;D Kiitos! ^^

    VastaaPoista
  27. Oh, Travon on lääääppä Dexterin stockeis, hih. Dexterille sopii oikeestaan noi Travonin killerkamat, mut en tiiä et tykkäisinks siitä, et Dexter käyttäis niitä. : D (Kato, se oikein rimmas) Onnea 200 lukijasta, vitsi hienosti! : 33
    En mä nyt enää mitään järkevää osaa sanoa, joten postaile yhtä usein! <33

    VastaaPoista
  28. Travon oli kyll niin IHANA noissa Dexterin stockeissa! :'D
    T:Siiri

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  29. Dexter oli jotenkin pelottava :o Huih!! Ja Travon oli tavallistakin hotimpi ja herrasmiesmäisempi (<--- pitkä sana owo) Dexterin vaatteissa ;3

    VastaaPoista
  30. Awwww, taas jotain huippuihanaa! Travonhan oli varsin komea Dexterin kuteissa! ;)

    VastaaPoista
  31. Tos yhes kuvas olin silleen et WTF onks travonilla kukka käessä..... kädessä xD

    VastaaPoista