sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Picfic: Yesterday is over, it's a different day (PART 3)

 Löpinät lopussa. (;
 Ja muistakaahan katsoa myös edelliset osat, ellette ole jo katsonut. n_n

Ja nyt siis...
Hypätkäämme Travonin näkökulmaan...



Travon: Se oli ehkä kauheinta ikinä tähän mennessä...




Kun sain silmäni auki, kun näin lopulta kaiken, en edes tiennyt mitä ajatella..




Minulla oli oikeus olla enemmän kuin vihainen...




...sillä kun näin, kuinka Dexter huijasi Amandaa pitämään silmänsä kiinni, jotta voisi tehdä...tehdä jotain korvaamatonta...




...en voinut muuta kuin vihata sydämeni pohjasta tuota kuolevaista olentoa...




Tiedän kyllä, että olen tappaja, vien viattomien ihmisten henkiä omatunnosta piittaamatta.




En saisi välittää kenestäkään, en saisi välittää Amandasta...




...koska tein sopimuksen, joka käskee minua tappamaan ja olemaan kylmäsydäminen.

Olen myös tehnyt elämässäni kauheita asioita, kuten ensimmäisen uhrini surmaamisen...


En olisi saanut katsoa häntä niihin avuttomiin ja pelkääviin silmiin. 

?: Älä tee sitä...! Ole kiltti...



?: Älä tee sitä...



Travon: En voi muutakaan...Olen pahoillani..



?: Ei...!!




Se oli hänen loppunsa. Se oli minun viattomuuteni loppu. Siitä lähtien olen ollut paha...



Mutta tämä oli eri asia. Tämä ei koske minua ja minun tekojani ollenkaan.




Tämä koski sitä, mitä Dexter oli juuri tekemässä...




Olin niin vihainen ja raivoissani, etten enää välittänyt, mikä olisi väärä ja mikä oikea tapa ratkaista tilanne. Minä vain juoksin...




...ja sen yhden sekuntiakin lyhyemmän hetken päästä...




...tajusin Dexterin makaavan maassa minun nyrkkini jälki silmässään...




Amanda tuijotti minua järkyttyneenä...




...ja minä tajusin, ettei minulla ollut enää mitään sanottavaa.




Niinpä minä käännyin ympäri, kävelin vain pois.




Ehkä näin oli parempi, ehkä oli vain parempi lähteä ja antaa Amandan vihata minua yhä enemmän.
En ansaitse häntä...

...vai ansaitsenko...?



Amanda: Travon! Odota!




Amanda: Travon...minä en tiedä yhtään, mitä täällä on lähiaikoina tapahtunut. En vieläkään tiedä, kuka tai mikä sinä olet. Olen ihan sekaisin...



Amanda: ...mutta tahdon kiittää sinua, kun pelastit minut juuri äsken. Ja minä...minä...




Amanda: ...minä haluan sinun tietävän, että en ole missään välissä lakannut välittämästä...




Se riitti. Amandan sanat eivät kuulostaneet siltä kuin hän pelkäisi.
Hän antoi minulle anteeksi...ja se todella riitti minulle.




Sainhan minä sentään anteeksi tytöltä, johon tämä kylmä tappaja kauheista teoistaan huolimatta oli lopullisesti rakastunut.


Möömöö!
Kyllä, nyt on vihdoin palattu matkalta, ja tää picfic tuli lopulta päätökseensä. (:
Mulla tuli pienoinen kiire/paniikki/joku muu sen kaltainen tätä tehdessä, joten tää ei nyt
ollut mistään parhaimmasta päästä. e___e" Eheh.
Ja nyt itse kohokohta:
Huomasitte ehkä picficissä erään vieraan näköisen neitokaisen(?) n__n Ja tässä tulee selitys:
Nukkekauppa oli vaarallinen paikka, se sai tekemään äkkipikaisia päätöksiä. Mulla tuli yhtäkkinen rakkauskohtaus kun näin tuon tytön siellä hyllyllä, ja kun tajusin että rahaa oli tarpeeksi, tänne muutti uusi asukas, Victorique de blois. :) Mä olin itse asiassa ajatellut häntä nukekseni jo kauan sitten, ja nyt se sitten toteutui. ^^ Voin paljastaa, että tytön nimi on Sofie, ja tyttö tulee liittymään jollain mystisellä tavalla tuleviin tarinoihin. :>















 En kyllä kadu ollenkaan äkkipikaista päätöstä. nwn

Seuraavassa postauksessa (joka tulee varmaan aika pian?) tulee olemaan myös vähän kuvia sieltä nukkekaupasta ja Ranskasta. Luvassa on myös vähän muutakin, varmaan vähän Sofieen liittyviä juttuja! ^^"

Kiitos muuten ihanaiset lukijat, teitä on jo 219!! ö___ö Voi ei kun se on niin paljon! <3 Naaaws, kiitos teille!

Kommentit piristäisivät paaaljon! ^w^

44 kommenttia:

  1. Kyllä, se nukke kauppa on vaarallinen : D
    Victorique de blois on ihana nukke! <3 niin kauniiiiiis ^^ Dexter paran suunnitelma failas :(
    määhän olen vieläkin team dexter! : D

    VastaaPoista
  2. Oi kun oli ihana kuvatarina ja postaus muutenkin! :33 Uusi tyttönen on liian ihana! C: Höh, olisin ostanut sen seuraavaksi, mutta ehkä en sitten ostakaan. .___. Muttaeisemitään ^__^ Toivottavasti oli kiva matka! ♥

    VastaaPoista
  3. onpas nätti tuo uusi neitokainen öwö <3
    ihana päätös tolle kuvatarinalle ~

    VastaaPoista
  4. Aivan mahtava kuvatarina! Juoni kulkee tässä niin luontevasti mutta silti niin omaperäisesti. Ja uusi nukkeskin on ihana, oon itekkin harkinnut Victorique de Bloista yhdeksi nukestani :3

    nukkeblogini >> dolldoc-ebu.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Sofie on iihuna <3 ja tarina oli hyvä vaikka vikassa kuvassa huulet ei ihan kohdakkain päätyny : D

    VastaaPoista
  6. Haastoin sut :3
    http://mydollworldd.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. VITTULAINEN TIIVITAAVI!!! OHMYGOSH MIKÄ SOFIE!
    Nyt sää saat kyllä pyytää anteeks ku ostit noin ihanan nuken :3 <3
    Voi onneks Dexillekki on nyt kaveri, vaikka toivottavasti se jatkaa Aman yrittänmistä:) :3 Voi veit minut niin sanattomaks, rakas neitokaiseni Annika:3 Tää tarina oli todellakin ihana, ja loppu oli ihanaakin ihanempi :) Ja tarvin sua muuten joku päivä Fb:ssä makutuomariks:) Mutta toi tarina oli todella laadukas, ja voi Travon olet komea edelleen!:) Ah oon ihan sekasin!:3 Niin, sun comebackistä<3 Ihanaa Heikki tuli takaisiin*lallatusta* :3 Mutta kaikki oli niin kertakaikkisen ihanaa! Olen ylpeä sinusta, herraseni:) Ja toivottavasti Sofela ei ala sit yrittään Travonii, tai koita koko ajan tappaa sitä:) Mutta painun Jutalle:) Moimoi<3 :3

    VastaaPoista
  8. Njaaawwwsss 8-----]]] ♥ Sofie on ihana:33♥ Ja täähän oli just magee tarina:DD Yääää, mäkin haluun johonki nukke kauppaan.. xD PAKKO PÄÄSTÄ JOSKUSS.. X}} Ja oli varmaan hauskaa Ranskassa! VOIN USKOO.. :D


    Nukkeblogini~ niiskunpullip.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. Ai et muka osta uutta nukkea? : D YÄÄÄÄÄÄÄÄ! ;_______; Nyt mä oon sulle katteellinen, sanoinhan mä jo! >n<" Möh!!! Muttamutta ihana sofieeee! <333 Jaja tää tarinaki oli aika kiva~ MUTTA... me tilataan tänään KIKYOOOOOO!!!!!! * w * <3333333 Omomomomom! nwn

    Nukkeblogini~ http://eltsunpullipblogi.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. ihanananananannana kuvatarina!! Ja Sofie on niin söpö :3 itekki meinasin ostaa ton saman nuken (:

    VastaaPoista
  11. Voi Dexter-parka sai taas turpiinsa. :'D
    Mutta kiva kun Amsku ja Travsku on taas väleissä. ^w^ ♥
    Tykkäsin siis tarinasta, yhtä hyvä kuin aina. ^__^

    Ja uusi nukke, oooo, ihanuus! ♥ Todella kaunis tämä uusi neitokaisesi, onneksi olkoon! ^w^

    VastaaPoista
  12. Onnea Sofien johdosta!!! Kuvatarina oli taas yhtä helmi kuin edellisetkin ^w^ On vaan niin ihanaa, että Amanda ja Travon ovat taas yhdessä forever! <3 *w*

    VastaaPoista
  13. Nomnom, Amanda ♥ Dexter 4-ever nwn wiiu~
    Apuaapuapua, Victorique aka Sofia on jotain todella ihanaa!! *___* ♥♥ En malta odottaa sitä kun tämä neito astuu kuvioihin c;c;

    VastaaPoista
  14. Sulla on hyvä maku.... Ittekki oon hankkinu Melissan... ja suunnitelmissa oli taeyang Ama (Kunnes rakastuin taeyang Sebastianiin ♥w♥) ja suunnitelmissa on myös pullip Victorique de blois...

    VastaaPoista
  15. AAAH IHANA <33 Silti säälin Dexterii, mut ainahan se voi turvautuu muhun *w*
    Sofie sööttiliini on pusupusu :--D
    Seuraavaa postausta ootellessa. <3

    VastaaPoista
  16. Ihana uus neitonen ja mahtava tarina ! =) ♥

    VastaaPoista
  17. MÄÄ TIESIN TÄN!! :DDDD Olin ihan varma että sulle tulee siellä kaupassa hankala päätös, ostatko nukkea vai et~ ;D Mutta ihanaa että ostit, Sofie on jotain sanoinkuvaamattoman hurmaavaa! ^__^ ♥ Oikeesti hukun sen silmiin, ne on niin ihanan erikoiset~ owo Ja toi tarina oli just tosi hyvä, kerronta aina niin sujuvaa (: Olin just syömäs ku katoin kännyl tän postauksen ni olin tukehtuu ku näin Sofien :DDD ''JA KUKAS HÄN ON??!! ANNIKAAAAAA MINKÄ TEIT!!'' >--D Mutta siis onnea vielä uudesta, kauniista neidistä, en malta odottaa että saamme tietää hänestä enemmän..~ ;)

    VastaaPoista
  18. oooh ihana kuvatarina öwö ja Sofie on iiiiihana c:

    VastaaPoista
  19. Tämmönen huudahdus suustani tuli, kun katsoin Bloggerin hallintapaneelia: JES!! Mua jännittää nähä, miten toi siun uus nukke liittyy tähän. Miun kädet tärisee, ja oon kosketusnäyttokännyllä, et jes ku mie oon ollu uimas vähä aikaa sitte. Tämän kommentin kirjotusvirheet ovat varmaan aika pahoja. Tai sitten ei. Ok, nyt sitten kommenttei täst tarinasta: Tää kuvatarina on tooosi hyvä. Asennot oli joissain kuvissa huonoja, mut ei risui sen enempää. Laatu oli hyvä, kuten aina. Victorique de blois on ihuna nukke, mieki haluisin, mut raha ei taida kasvaa puussa. Muahahahhaa! Dexter sai köniinsä! :"3 Tää blogi on iiihan paras. Hihhulihei, sanon ton jo kolmatta kertaa, et juu toistan itteeni. Mie ihmettelen tota sun muahtavaa ideaa, ja kuvaustaitoo. Ömm tää kommentti veny vähän... Pitäs päästää Jessekisu lukemaan tää postaus. Sen oman kännyn nettiyhteys on lagine. Biipappalula, tää oli joku ihme, et sie päätit postata. Iikmunerittäinmuahtavatkommat.com Heh, yksinkertasesti tää kuvatarina oli yks parhaista mun näkemistä!

    T. Autos istuva Neko, joka kuuntelee vaarin höpinöitä Suomen historiasta seuraavat 2 tuntii. (Apua, päästäkää mut pois täältä!)

    VastaaPoista
  20. Yeah! Dexter sai köniinsä! :D
    Onnellinen loppu! ;w;
    Teethän vielä kuitenkin lisää kuvatarinoita!? Itseasiassa... Se oli KÄSKY! 8D
    Ihana uusi tyttönen! Nukkekauppa ON vaarallinen paikka! Mulla tarttui sieltä käteen Kiyomi. >u<

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  21. Ai niin! Milloin neitokainen profiili tulee? OwO

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  22. Aaawawaww kiitos kaikille!!! <3_____<3 Ihanaa kuulla että tykkäsitte, ja muutenkin annatte niin hyvää palautetta! (:
    Heh joo, asennot voi vähän failata, johtui kiireestä. c':
    Ja neidin profiili tulee varmaan huomenna. ;)

    VastaaPoista
  23. AIVAN IHANA! <33 Siis mahti päätös tälle tarinalle. nwn Sofie on muuten tosi nätti ja kaunis, on kiva et nyt on sulla silleen tasamäärä molempia, Pullippeja ja Taeyangeja. : D Juuh, laatu oli superhyvä ja tykkäsin siis tosi paljon. ^w^ Onneks ostit Sofien, siit tulee varmasti ihan mahti tarina. : 33 No sitten siirrytään takaisin vanhempiin nukkeihin. : D Amanda on siis tosi liikuttava, kun anto Travonille anteeks. Siis ihan mahtava loppu! ^.^ Ja noi vaatteet sopii ku valettu, vaikka tää on jo miljoonas kerta kun sanon sen saman jutun, sori. >.< Travon taas toimi musta melko oikein, siis lopussa, vaikka ei nukkejen tappaminen oo kovin oikein, vai? n__n Ja musta on hauska ku kuvasit herran kenkiä, koska se on vaan jotenkin uutta ja silleen. : ) Ja sit Dexteril oli melko suuri rooli, vaikka hän ei puhunutkaan mitään. : D Jatka sitten samaan malliin! : 33 Kai nämä kolme ovat mukana siinä Sofien tarinassa? Siis jos se ei ole se, kun Travon surmasi hänet? nwn No, ehkä mä vaan ootan siihen asti että se tulee, se tarina. : D Sori, tää on tämmönen lörpöttelykommentti taas, koska mä en osaa oikein kritisoida. : / No Dexter ois ehkä voinu inahtaa jotain, mutta ymmärrän hyvin miksei inahtanut, on vähän hankalaa ehkä tommosessa tilanteessa. : / Sitten vielä onnittelut lukijoista, vähän paljon on kertynyt! Oot kyllä ansainnut kaikki! <33 Kuvaa pian sitä Sofieta, jooko? En jaksais oottaa. Todella kaunis on neiti. nwn No, jokatapauksessa, uus postaus mahollisimman pian, please! <33

    VastaaPoista
  24. Tää on tosi IHANA loppu!
    Tarina koko naiseuudessaa on niin ihana
    etten voi olla rakastumatta tähän tarinaan!
    En voi enää kommentoida, kun oon ihan sekasin!
    Ps:Sofie on tosi nätti ;)

    VastaaPoista
  25. Oiiihhhhh!!! Ihana Sofie!!! Olisi mukava päästä tuonne vaaralliseen nukkekauppaan :PP

    VastaaPoista
  26. Mä vähän arvasinkin et ostat kummiskin jonkun nuken ;) Ihana kt <3

    VastaaPoista
  27. Ihania nukkeja, ja mahtava kt :]

    Haastoin sut, tulehan blogiini siis ^^

    VastaaPoista
  28. Victoriquen olen suunnitellut itsekin hankkivani, joten olen iloinen, kun saan VIHDOINKIN omistajakuvia...
    Kuvatarinan lopetus oli myös tosi hyvä... paitsi... DEXTER DELAS? :---DD

    VastaaPoista
  29. ihan paras kt, loppuhyvinkaikkihyvin, sun tarttee tehä noita enemmänki ja toi uus nukke on s-ö-p-ö c----: )

    VastaaPoista
  30. Oooooohhh <3<3 Ihanaa Dexter sai turpaan XDD Siitäs sait pahismies >8) Muttajuu, ihana uusi nukkesi >.< Tykkään peruukista ja tarinasta sen verran, että se oli hyvä :) Tykkäsin paaaaljon :)

    VastaaPoista
  31. Ihana Kt ja ihana oli sen lopetuskin ♥w♥ Ja sitten toisiin asioihin, Sofie on sairaan suloinen >3< Miksi mä en ole ennen tajunnut, että Victorique de blois on noin nätti ja syötävän söpö ja kaikkea muutakin <3 Haluan tietää jo Sofiesta enemmän c:: Nyt mulla on jo neljä pakkomieltä, joita pitää ihailla >.<

    VastaaPoista
  32. mfrnopfnobnnbodpifbsuifbn kohtaus :______: Aivan liian ihana tarina... Ja Sofie <3 En oo muuten nähnykkään omistajakuvia tuosta nukkemallista, ihanalta näyttää owo
    Mut.. EI KAI Dexterille sattunu mitään? :o (t. ihminen joka ei osaa päättää palvooko Travonia vai Dexteriä ;))

    Sekavat tunnelmat, anteeks siis kommentin... outoudesta? :D

    VastaaPoista
  33. Shmi: Voi jessus, kiitos Shmi! <3_____<3 Ihana kilometrikommentti, en ymmärrä miten jaksat nähdä noin paljon vaivaa! Kiitos! <333
    Vanamo: Awww kiitos! Tosi kiva kuulla että tarina miellytti! ^^
    Jepuli: Oii Sofie kiittää! Heh! :D
    silveryfoxheart: Hih, kiitos! <3
    Feel: Kiitti! n___n Ja käynkin katsomassa~
    Miku_6: Thanks! :D No hyvä että tuli kuvat tarpeen. Ja joo, totta kai se delas. :D No eivaa, kyllä se henkiin jäi. (:
    Erkku: Oi kiitos paljon! <3 Juuh, teenhän minä. ^w^ Ja Sofie kiittää!
    Allumurmeli: Eheh! B----D Ja kiva että tykkäsit. c:
    Moottinen: Äwäww kiitos! Hih juu, tietoa tulee pian enemmän. n___n
    MangoMandarin: Kiitoss! <3 Mäkään en oo nähnyt ennen omistajakuvia. Ja eii sille sattunut mitään, on se sen verran sitkee tyyppi. ::D
    DogSysteri: Kiitoos!! <3

    VastaaPoista
  34. NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN IHANANANANANAAAAAAAAAA TARINAAAAA <3333333333 MÄ EN YMMÄRÄ MITEN VOIT TEHÄ NÄIN IHANII TARINOIT :D <3'

    VastaaPoista
  35. Voi Jeesus Annika tää oli jotain niiin sanoinkuvaamatonta, IHANAAHH ~ ! <3 OIKEESTI VOI HELEEEEVETTI EN TAJUU MITEN VOIT OSATA TEHÄ JOTAIN NÄIN I-H-A-N-A-A ! Algksoaöfoglaåaorkgnckaöflglrlsö oon iha kikseis tää oli niiiiiiiiin asdasdasd ihana !! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 x ääretön oikeesti kukaan täs maailmas ei voi tehä mitään näin omaperästä ja ainutlaatuista ja mahtavaa ohmigossh ~ <3 Oot nii taitava jajaja Sofie on taivaalline en eenne ollu tykänny Bloisista mut nytten ku näin ekaa kertaa omistajakuvii ni omgomg kui söpööööh~ Oot liia taitava annamulletaitosiblogisijanukkesiiaahh !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anniina: ÄÄÄ kiitos paljon! <3 Ihanaa että tykkäsit, kiitos tosi paljon!! ^^
      Raspberry Shortcake: Apua. Voi luoja kiitos kauheesti!! <3_____<3 Mieletön kommentti, et uskokaan kuinka se piristi! <3 Kiitos PALJON! Huhhuh, niin mahtavaa kuulla että tää KT-mössö miellytti!! n____n

      Poista
  36. oiiiiih, Sofie on IHANA öwöwöwöwöwöwöwö Mut haluun lisää Travonin ja Amandan romanssiaah... Ja Dexter sai turpiin >BDDDDDD Raukka D--; Rakstan sun blogiablogia.... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista
  37. IHANAIHANAIHANAIHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<33<3<33<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3 APUAA SE ON NII IHANA!!!!! JA KAIKKI ON NII IHANII VOIHAN KAKKA :DDDD

    VastaaPoista
  38. Ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh! Kyllä sulla noita ideoita sitten riittää.
    Sofie on niin sulonen aaawwnnn!!!! Mä tuun ja varastan sen.
    Huomenna se on kadonnu etkä enää nää sitä kuin mun blogissani hahahhahahahha!!!
    PS. Mitä eroa on kt:llä ja picficillä?

    VastaaPoista
  39. Kirjoittelen nyt näinkin myöh'isen kommentin, koska olen ollut viikon Kolilla enkä ole päässyt lainkaan koneelle >__< Mutta kuvatarinanjatkoja onkin odotelty koko ajan ja nyt vihdoin ÖwÖ ~ Sofie on kaunis >__<

    VastaaPoista
  40. Awww, kiitos ihan hirveesti teille! ^w^ ♥
    Jaja Nea, ei niillä mitään eroa oo, ihan samaa asiaa tarkoittavat. :)

    VastaaPoista