maanantai 14. tammikuuta 2013

Picfic: What happened and why ~ ? (part 2)


Heipsulivei!

Kuten otsikosta varmaankin huomaa (tai on aika outoa jos ei huomaa), niin kuvatarina jatkuu. ^^
Tästä tuli nyt väkisinkin semmonen melko pitkä, joten en pidättele teitä sen pidemmillä alkuteksteillä. Eli tarinaan vain! (:

Niin ja edellisen osan pääsee katsomaan tästä.






Picfic: What happened and why ~ ? (part 2)



Travon: On olemassa eräänlainen mafiaryhmä. 




Travon: Joskus, ehkä kaksi vuotta sitten, minä vielä ihailin vahvasti tämän ryhmän jäsenien taitoja. He ovat ovelia, kieroja, eivätkä erityisesti tahdo nähdä verta, mutta tappavat siitä huolimatta.




Travon: Seurasin usein heidän niksejään, sillä he toimivat minulle joskus, hm, eräänlaisina kouluttajina. Mutta hiljattain minulle valkeni kuitenkin jotain epämiellyttävää, mikä laski ihailuani heitä kohtaan.
Tämän mafiaryhmän jokainen jäsen suuttui enemmän kuin helposti. Ja kun he suuttuvat, he toimivat. Eli kostavat. Ja yleensä heidän kostonsa tarkoitti hirttämistä. 




Travon: Minua heidän puuhailunsa eivät ole erityisesti haitanneet siihen asti...kunnes näin Amandan kiinnitettynä oksiin tajuttomana. Vaikka hänellä ei ollutkaan köyttä kaulansa ympärillä, minä tiesin, että kaiken takana olisi tämä samainen mafiaryhmä.




Travon: Mutta jos tämä mafiaryhmä kerran ryhtyy ikäviin toimenpiteisiin vain silloin, kun heidät on suututettu oikein kunnolla, miksi he ovat nyt Amandan kimpussa ~ ?



~  ~  ~  ~  ~



Amanda: Mmhh...




Travon: *tuijottaa tyttöä*




Amanda: Mmhmm... 




Amanda: Mmmh....mh...




Amanda: *räväyttää yhtäkkiä silmänsä auki* Oh...




Travon: *katselee tyttöä sanomatta mitään*




Amanda:  Huh.. *nousee ylös*




Travon: *katsoo tyttöä kylmästi silmiin* Sattuuko sinua johonkin?




Amanda: E-ei...




Travon: Entä huimaako sinua?

Amanda: Ei ollenkaan, olen ihan kunnossa. *hieroo hieman päätään*




Travon: Hyvä. Siinä tapauksessa voinkin hoitaa tämän asian heti. *tarraa tyttöä olkapäistä kiinni*




Travon: En edes yritä esittää nyt mukavaa, Amanda. Saat luvan puhua minulle totta, sillä näen erittäin helposti jos valehtelet. Nyt kerrot minulle tarkalleen, kenelle heistä olet mennyt puhumaan ja miksi.




Amanda: *katsoo poikaa epävarmasti* E-en tiedä mistä puhut, Travon...




Travon: Sinä tiedät kyllä mistä puhun. Puhun niistä henkilöistä, jotka kiinnittivät sinut tajuttomana puuhun juuri tunti sitten. Tahdon sinun kertovan minulle nyt, mistä tunnet sen mafiaryhmän ja kenelle sen jäsenistä olet mennyt puhumaan jotain, mikä on saanut koko porukan sinun kimppuusi.




Amanda: *itku kurkussa* M-minä...minä en voi kertoa, Travon...H-he kielsivät minua kertomasta mitään kenellekään... *tärisee* Ne olivat niin pelottavia, että en uskalla kertoa mitään, mitä he kielsivät...




Travon: *kuohuu vihasta* Amanda. He olivat vähällä yrittää hirttää sinut, eivätkä varmasti jätä sitä seuraavalla kerralla vain yritykseksi. Joten nyt lopetat tuon ajan tuhlaamisen.




Travon: Kysyn nyt viimeisen kerran: Kenelle heistä olet mennyt puhumaan ja miksi?!




Amanda: *kuiskaa epätoivoisesti* E-en voi, Travon...en voi kertoa...




Travon: Kai ymmärrät, että hankin ne vastaukset sinusta väkisin, jos tarve vaatii? Tämä on liian vakava asia jätettäväksi tähän, joten kerrotko minulle itse, vai täytyykö minun ryhtyä entistä ikävämmäksi?




Amanda: Olen niin pahoillani...En...en uskalla kertoa.. ;A;




Travon: *nousee ylös* Hyvä on.




Amanda: T-travon..?




Travon: Minulla ei siis ole muita vaihtoehtoja kuin hankkia ne vastaukset väkisin. *korottaa ääntään* Dexter.




Dexter: *ilmestyy salamana paikalle*




Dexter: *yllättyneenä* Mitä asiaa? Joko saitte sen mafiajengisotkun selvitettyä..?




Travon: *murahtaa* Ei, ei todellakaan. Siksi sinä haet nyt Sofien tänne. Hän saa käyttää silmämestarin taitojaan saadakseen Amandan ajatukset selville. Ei tässä muukaan auta.






Dexter: *katsoo Travonia hämmästyneesti*




Dexter: Hm, hyvä on. Minä haen Sofien tuotapikaa ~ *kävelee nopeasti pois*




Travon: *katsoo ärtyneenä Dexterin perään* Onpa ikävää, että joudun hankkimaan tiedot sinusta väkisin, Amanda. Olisi ollut paljon helpompaa, jos olisit kertonut itse, mutta... *keskeyttää puheensa kuullessaan nyyhkytystä*




Travon: *kääntyy hämmästyneenä ympäri*




Amanda: *pidättelee kyyneleitään* Travon...o-olen niin pahoillani... Sinulla on täysi oikeus huutaa minulle, koska en uskalla kertoa sinulle tietoja, joita tarvitsisit, mutta...




Amanda: ...mutta minua alkaa aina itkettää, kun minusta tuntuu, että sinä vihaat minua...! Travon...en halua että sinä vihaat minua tämän jutun takia...en tahdo...! Et saa vihata minua...! *huutaa hysteerisesti*




Travon: *katsoo tyrmistyneenä Amandaa*




Travon: *kävelee lähemmäs tyttöä*




Travon: *hämmentyneesti* Milloin sinä olet saanut sellaisen käsityksen, että minä vihaisin sinua?
Amanda...minä en koskaan vihaisi sinua.

Amanda: Kylläpäs vihaat. Minä olen aina sinulle pelkkä maanvaiva. ;__;




Travon: *hipaisee tytön kättä naurahtaen* Hah. Ja sitäkö minä en sitten ole sinulle? Katso itseäsi. Sinä itket hysteerisesti, koska minä olen ollut sinulle inhottava. Mutta ainoa syy sille, miksi olen sinulle inhottava, on se, että minä välitän sinusta Amanda ihan helvetin paljon.




Travon: Se on syy myös sille, miksi tahdon niin palavasti tietää, kenelle niistä ääliöistä olet mennyt puhumaan ja miksi. Ilman niitä tietoja en voi auttaa sinua pääsemään heistä eroon.




Amanda: *hetken hiljaisuus* Niinkö...? Aiotko sinä...auttaa minua...?




Travon: *vetää tytön hymyillen lähemmäs* Tietysti, senkin höpsö. Minä tunnen ne tyypit, jotka sinut kiinnittivät sinne puuhun. Osaan päästä heistä eroon. Mutta se edellyttäisi sen, että kerrot minulle vastauksen niihin muutamaan kysymykseen. Muuta sinun ei tarvitse tehdä, sillä minä...




Travon: ...hoidan kaiken muun.




Amanda: *hymyilee arasti* Travon...minä... *hetken hiljaisuus* H-hyvä on, minä kerron sinulle kaiken, mitä tahdot kuulla. Minä...minä lupaan.



Travon: *huokaisee helpotuksesta*








Travon: Kiitos.



42 kommenttia:

  1. Aivan ihanaa!!! Voi että en tiiä mitä sanoo... Travon on niin söpöö ja Dexterille sopii sininen kaulus paita.

    VastaaPoista
  2. MAHTAVA!SIIS AIVAN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN HYVÄ! SUl taitaa olla hyvä kamera.Voiks kertoo mikä se kamera on?:)

    VastaaPoista
  3. Ryhdyn Iiduskan sanoihin. Tää olisiis ihanmegasuperhypertosimahtavanihanatarina!
    Niin mikä se kamera olikaan?

    Olis kiva jos liittyisit vaik ei olekkaan nukkeblogi:

    http://allunhullut.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. IHANA taas kerran !! Amanda ja Travon on ihana pari (en ole toki sanonut sitä aiemmin:D) Dexterillä oli ihana kauluspaita ( :

    http://janannuket.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana kuvatarina♥ Olisi kiva todellakin tietää mikä kamera sinulla on ja paljon se maksaa. Amanda oli yhtä kaunis kui aina ja Dexter sellainen sydämmet sulattava komistus. Eikä saa unohtaa Travonia, joka oli vihdoinkin se oma söpönenTravon :3

    ~janiksennukkeblogi.blogspot.fi
    ~Olisin kiitollinen jos edes katsoisit blogini <3

    VastaaPoista
  6. Oaww, jännittävää! ;u; Miten sä olet näin hyvä keksimään jotain näin loistavaa?! *o* Travon ja Amanda on kyllä yks ihanimmista pareista mitä oon nähy <3 n3n Sulin tolle vikalle kuvalle, miten noi kaks voi olla niin söpöjä yhdessä? ♥ ;w;

    VastaaPoista
  7. Vika kuva, naaaws <3 Travon ja Amanda on vaan niin mahtava pari. Ja tarinasta...

    Mä en ymmärrä miten sä voit olla näin taitava! Tää juoni ja kuvakulmat, ja kaikki. Oon ihan ymmälläni. Ensinnäkin sä oot mahtava valokuvaaja. Joka ikinen kuva näyttää aidolta eikä väkisin väännetyltä. owo Vaikka nukeilla on periaatteessa vaan se yksi ilme, sä sait tässäkin tarinassa Travonin ärtyneeksi ja Amandan surulliseksi. Tätä tarinaa on mahtavaa seurata kun kaikki on niin... aitoa. :D Toivottavasti ymmärsit ton sekavan sepauksen.

    Juoni on myös aivan ihana, ei aukkokohtia missään ja tätä jää seuraamaan mielellään. Tää tarina on kun huumetta, pakko saada lisää ja lisää. Tää blogi on noussu mun top 5 joukkoon juuri tarinoiden takia. :) Kiitos näistä ihanista elämyksistä, mitä tarjoat postauksiesi myötä, kiitos ♥





    Lukijoita?
    ~~♥~~
    nukkemeri.blogspot.fi
    ~~♥~~

    VastaaPoista
  8. Toi loppu oli maailman suloisinta mitä oon ikinä nähnyt e w e <33 Alku oli kiinnostava, ja oon ihan täpinöissäni kun tossa ruvettiin puhumaan mafiaryhmästä owo Mä nimittäin tykkään kaikista tommosista mafiajutuista ja tämmösistä niin paljon ++ oot ensimmäinen ihminen jonka blogissa oon edes kuullut koko sanasta (-:
    Mä tykkäään Travonista ja sen luonteesta ihan sairaasti - Ilkeet ihmiset sais ottaa opikseen Travonista, kun se on välittävä ja muutenkin tommonen ihana ;3; ♥ Jätit muuten taas tämmöseen superjännittävään kohtaan, kun olisin halunnut jo tietää, että mitä ne hämärätmafiatyypit on jutelleet Amandan kanssa ja miten Amanda tuntee ne >_____> Mutta aina on kivempaa kun joku pitää jännitystä ilmassa c;
    Ja EN OLE MITENKÄÄN rakastunut tohon Dexterin päällä olevaan paitaan ♥ Mä tuun jonakinpäivänä vielä hakemaan Travonin ja ton Dexterin päällä olevan paidan >B) Dexterin katse on täydellinen muuten ~ En oo koskaan ees tajunnut sitä kuinka hyvin toi Dexterin peruukki ja noi sen punaiset silmät sopii yhteen uwu
    Mutta kaikkea onnea sinne ja toivottavasti näemme pian kuvatarinan yhteydessä ! :------)

    VastaaPoista
  9. Ihana kuvatarina♥ taas tää kommentti minkä kommentoin aina :--D

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. aww kui liikuttava <3 kuolin ja melkee itkin ;w; Dexter on niin komia c: ja oon ihastunut ihan uudella tavalla Travoniin se on niin ainutlaautunen et jään sen katseeseen ja kaikkeen kiinni. Amanda on niin söpis et palvon sitä!! mut sille sopii tosi hyvin toi peruukki mikä sillä nyt on ollu! ♥
    Sä teet niin hienoo työtä, et sua on pakko ihailla!

    VastaaPoista
  11. Oli melkein itku päästä kun luin tän loppuun asti ;__; Aivan ihana lopetus ! Oot tajuttoman hyvä bloggaaja. Arvostan ! ♥ Rakastan tän tarinan ideaa ja juonta ja ennen kaikkea toteutusta. Bravo !

    VastaaPoista
  12. Mä oikeesti kuolen tänne! Travon on niin komee ja ihana ja täydellinen ja Dexter on niiiin söpö tossa kauluspaidassa että nawwwwwww <3<3<3<3<3<3 Oikeesti nää sun tarinat on aina yhtä ihania ja aina ku sä oot postannu ni oon niin innoissani että kunpa olis taas draamatarinaa!! Sä oot oikeesti niin hyvä toteuttaa näitä tarinoita ja nuket niinku herää eloon sun kuvissa :) Ja oli muutenki jännä ja tunteikas osa, kiitos tästä, mä ihailen sua :) (ehkä ihkutin jo tarpeeks ;))

    sallajanuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
  13. Jälleen kerran putosin tuolilta, tiputin silmäni ja liimasin ne näyttöön kiinni. Upeaa työtä, kuten aina. Niin ihana tarina, niin luonnolliset asennot, taitavat kuvakulmat jnejnejnejnejne öWö. En taaskaan voi kuin kehua..

    VastaaPoista
  14. Ihana postaus ja Amanda on nii söpö!! <3 Travonki on nii komeee, ja Dexster tietty myös :D ++Dexsterin paita oli ihana!!!!!! <333

    VastaaPoista
  15. öwö! Josctaås'sbjdml Travon... Ja Amanda c': Ne on nii sulosiiii! Ihana paita Dexterillä. Sopii herrallesi täydellisesti n u n Nyyh... Kyynel ;w; Täää-tää on jotain niin ihanaa... Rakkautta

    VastaaPoista
  16. Ihana, musa sopi hyvin eikä loppunu liian aikasin. Tarinan juoni on kehittyny niin hyvin muttei kuitenkaan ole liian monimutkainen, eli aivan mahtava ja paras :D ~

    VastaaPoista
  17. UUUU ihana kuvatarina ja upeesti kuvattu ja ja ja vaan aivan upee taas jälleen!!♥ Saat mut aina sanattomaks näiden sun postauksien takia *w* ja DEXTER on niin komee ~ ♥
    Ja oli aivan älyttömän suslosta ku Travon ja Ansku on niin "in love" ♥♥;'3
    tää oli varmaan paras kuvatarina tähän asti sillä nää sun kaikki kuvatarinat on nii upeita ja en ymmärrä ku kaikki mitä teet on nii upeeta ja lahjakasta jälkee !!!♥

    VastaaPoista
  18. Ihana kuvatarina ja tosi laadukkaat kuvat. Toi musiikki sopi tosi hyvin ja se loppu just sopivasti, kun olin saanut luettua kuvatarinan. :D Oot ihan sairaan hyvä tekemään näitä ja odotan jatkoa innolla. <3 c;

    pictureaftertherain.blogspot.fi

    VastaaPoista
  19. äää tää on nii hyvä :D ! <3

    VastaaPoista
  20. Ooooooh. Wau. Tosi upeeta. Kuten aina :D

    kreetannuket.blogspot.com

    VastaaPoista
  21. APUAAAA! Kappale sopi täydellisesti tarinaan. Javoin sanoa aluksi meinas tulla pissat housuun, kun Travon selitti. Dexu oli ihana kauluspaidassa. En tiedä mitä sanoa! Nyt menin ihan sanattomaksi. Ei voi olla totta tämä on yksi parhaimpia blogeja ikinä! Sulta ei oo koskaan tullut pettymystä. :D Oot ihan paras tekemään näitä! Viimeinen kuva AWWW!! Eh. Mitä hän Dexu ja Sofie jäi tekemään? ;D.

    VastaaPoista
  22. Jee, jatkoa! ♥
    Hieno tarina taas, kuten aina. n___n
    En tiedä miksi, mutta Travon on minusta erityisen ihana tuolla tavalla totisena. Joo, en tiedä miksi. :D
    Amsku nättinä jälleen. nwn ♥
    Dexulla on ihana kauluspaita. ♥ Se on kyllä komia poika~ ♥♥♥
    En nyt oikein keksi muuta, mutta ihanaa, ihanaa, jatka taas pian!

    VastaaPoista
  23. oooiii, ihana tarina!!! Niin jännä, ja sulonen :3

    VastaaPoista
  24. Jännää:3 (taas) On niin kiva, että jaksat jatkaa tätä tarinaa aina vaan loputtomiin ;u; Teet monet nukkeilijat niin iloisiksi, koska tää on aina vaan niiiin ihanaa katseltavaa! Ja ite oon oppinu sulta _tosi_ paljon kuvaamisesta (esim. erilaiset kuvakulmat tekee kuvista mielenkiintosemman) ja kaikesta muusta ^^ Älä _ikinä_ lopeta postailua ;w; <3

    ~
    Bloggernimeni on muuttunut!
    Olen vaha Pullip-Lover
    ~

    VastaaPoista
  25. Mul alko varpaita kutittaa tossa lopussa :DD Älkää kysykö miksi.

    VastaaPoista
  26. Omg, osaat kirjoittaa, kuvata ja asetella nukkeja niin hyvin, että olen ihan kade. :)

    VastaaPoista
  27. AIVAN HIRVEEN IHANA KT!!!!!! Osaat kuvata nukkejas toooosi taitavasti!!*w*
    Kameran haluaisin itsekkin tietää todella paljon!!! n w n
    Amanda on niin nätti että oksat pois!<3<3<3<3 Tää kuvatarina oli tosi hyvä ja odotan innolla seuraavaa osaa o w o Kaikki kuvat oli todella taidokkaasti otettu! Tuun ja varastan Amandan ja Travonin, ne on vaan niin hirrrrveen suloinen pari o 3 o

    ~Pieni-nukke.blogspot.com
    ~Liittykäähän lukijaksi n w n

    VastaaPoista
  28. hei voi mursu kuinka ihanaa ;w; en osaa muuta sanoa, ku ihanaaa <3

    VastaaPoista
  29. Hehee lemmenpari tapaa taas ihana kt hyvät kuvatki! :)
    ____________________________
    Pulliplov.blogspot.fi

    VastaaPoista
  30. Uuui yli söpö postaus jaa Dexter, Amanda ja Travon on niin ihanii!!!♥♥♥

    Mycutiepullipworld.blogspot.fi

    VastaaPoista
  31. Oi, apua, mä oikeesti rakastuin taas <3 Nimittäin sun tarinoihis, tää oli taas niin mahtava ja ihana, miten sä osaat oikeesti? nwn Mä rakastan tätä tunnelmaa, musiikkia ja kaikkea mahollista ja nyt tää jäi nii jännää kohtaa, etten saa nukutuks öitökää, ellet jatka c; Jaja hyvä, ettei amskuu kuitenkaa ollu iha hirtetty mutta toi hirttonaru on aika greepy. > u < Rakastan sen mahtimaalisuutta. : D Mutta joo, vika kuva on sydäntä sulattava~~

    VastaaPoista
  32. Mahtava! Äwääwwäääwwäää, Tarvon <3 Oikeesti Tarvon ja Amanda vaan on niin sulosia yhessä > w <

    Ja sun tarinoita vaan jaksaa aina oottaa, eikä niihin koskaan kyllsäty!

    >> http://hopealahde.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  33. Sä et arvaakaan kuinka kauan minä olen odottanut tuota vikaa kuvaa.Ne on söpö pari.
    Miten ihmeessä sä olet saanu tehtyä tollasen hirttämisnarun?

    VastaaPoista
  34. Vika kuva <3
    Tää tarina oli mahtava ja tyyliin pissasin housuun sekä alussa, että siinä kohtaa kun Travon käski Dexun paikalle! O___O <3
    Nitistä ne lurjukset, Travon!!! >o<
    Musa sopi tosi hyvin. Odotan jatkoa vikasta kuvasta innostuneena. ^^'

    www.weheartpullips.blogspot.com

    VastaaPoista
  35. Toi hymyn huulille. n u n Sori etten kommannu ajoissa, varmaan eka kerta kunnolla koneella tollee parin viikon sisässä. : D Mutta laatu on tosi hyvä, tää mafiajuttu on ainakin erilainen, kuin missään muualla. nwn Tosi hyvin kuvattu, asennot oli aitoja ja Amanda on niin liikuttavaa! :33 Dexteeeer. ^w^ Se on sitte sulonen. :D

    VastaaPoista
  36. Aivan ihana picfic jälleenkerran. Voisin niin helposti kuvitella ton kohtaukseks jossai viidenmiljardin oscarin elokuvassa o_o

    VastaaPoista
  37. aaa ihana tarinaaa ; u ;♥ en tajuaa miten aina saat näistä yhtä upeita ja niin luontevia, ja kuinka aina jaksat kuvata näitä ; _ ; sun tarinoihin ei tuu koskaan pettymään, ne on aina sairaan hyviäc;♥ ja toi musa sopitosi hyvin! voi on ne söpö pari, tuo loppuu♥ ::--3 odotann seuraavia osiaa innollaa kuten aina ~ Travonille sopii tosi hyvin tuo peruukki, ehkä jopa paremmin kuin stock c;; ja amsku pieni voii ; u ; haha dexu on iahna tossa paidassaa ~ :D♥ järkevämpää kommenttia saa taas hakea öhhöh.. ja sori ku kommaan vasta nyt ;___; laatu ahnamnam♥

    VastaaPoista
  38. Ehottomasti jatkoa , tää on ihanan loisto tarina ja hyvin toteutettu ♥ :)

    VastaaPoista
  39. Juoni on hyvä, mutta vuorosanat jäivät mun mielestä vähän vajaiksi.... Ja tuo kohta jossa Amsku sanoo "Niinkö...? Aiotko sinä...auttaa minua...?" oli vähän hämmentävä, koska mitä muuta Travon olisi periaatteessa tehnyt sillä tiedolla? :'D
    Mutta muuten tosi mukava ja kuvien laatu on jotain niin upeaa <3

    VastaaPoista