Tausta

maanantai 18. helmikuuta 2013

Frostbite pelasti päiväni



Terve~! ^^

Frostbite-postausta luvassa, jeiii! 
Oon tositosi pahoillani siitä, että kuvatarina myöhästyy jälleen yhdellä postauksella, mutta toivottavasti annatte anteeksi ettekä ammu minua jalkajousella eikun. ;-; Kuvatarina tulee sitten seuraavaksi kerraksi, kunniasanalla! ^.~ <3

Eli tosiaan, Frosti on nyt sitten takana, ja oli ihan huiman kiva kokemus! 8----) 
Tahdon muuten kiittää suuresti teitä kaikkia, jotka tulitte moikkaamaan! <3 Olin oikeesti tosi liikuttunut, ootte ihania hih. :3

Nää kuvat on sitten todella huonolaatusia, vaikka raahasin jopa lisäsalaman ja tokana päivänä toisen objektiivin mukaan. Ja kuvia ei ole paljoa, eli älkää odotelko liikoja! ;D




Sibeliustalo jee 8----)




Ja paljon paaaaljon porukkaa. o w o




Raaliiii <3
Sekä tietenkin Inkan Ayaka, molemmat hyvin suloisia tapauksia c; Tää oli varmaan ainoo hetki jolloin Raali sai pidellä Ayakaa, muuten hän oli joko minun tai Inkan näpeissä~ >:3





Njähäääh, tässä onkin sitten näitä söpötyksiä vähän lisää c:<




Aaaaah ihania hahmoja Kuroshitsujista <3 Hahah, olin niin väsyny näitä kuvia muokkaillessa että meinasin sensuroida myös ton Seba-pehmon naaman :D ...




Vihasin tätä peliä sydämeni pohjasta. Oikeasti.
Just kun luulin osaavani pelata sitä, joku super expertti meni pelaamaan sitä jollain 50000 km:n tuntinopeudella ja iski kauhea masennus :D Mäkin haluun olla expertti! :<




Eltsu osti tommosen ihanan rusetin :3








Ääää Inka on ihana <3




Melli lähti hieman aikaisemmin lauantaina pois, joten meitä jäi sitten vain Raali, Eltsu, Inka ja minää~ 




"Juokse Inka juokse" 8----) Krhm, käytiin siis kaupassa, ja Inkalla oli sinne näköjään noin kova kiire.


Sitten olikin iltabileet, ja niiden jälkeen häippästiin kotiin jännittämään seuraavaa päivää!



Sunnuntaina kiikutin mukanani siis tätä herraa (;




Hihih Kid <3 !!
Huomatkaa kuinka tyhjän näköstä tuolla taustalla on, tultiin siis melko aikaisin aamulla takas :D




Hah, mun oli tarkotuksena ottaa pelkästä Travonista yksin kuva tossa pöydällä, mutta sillä välin kun käynnistin lisäsalamaa, siihen oli ilmestynyt myös nuo kaksi.... :'D <3




Ayaka x''3 ..




Minä ja Eltsu mentiin pelaamaan tota tanssipeliä.. ^-^" Olin huono.




Mami <3 Ja tässäkin kuvassa tuolla takana vallitsee suorastaan pelottava tyhjyys. öwö




Nähtiin vähän muitakin nukkeja, ihania olivat kaikki :3


Öhömhöm, siinä olikin sitten kaikki kuvat, ei tullut siis kauheesti kuvattua. n___n"


Mutta kiitos jos katselitte postauksen & lupaan tehdä kuvatarinan tässä muutaman päivän sisällä, ettette te ihan kyllästy tähän blogiin ^^"
Näkemisiin! <3


31 kommenttia:

  1. Ihania nukkeja näytti olevan n___n Tuun kokoajan vaan kateellisemmaks kun luen näitä Frosti-postinkeja (rimmas jee). >.<

    ~~♥~~
    rainbows-across-the-sky.blogspot.fi
    ~~♥~~

    VastaaPoista
  2. on ikävä sua :< ja eiii mä näytän hirveeltä xdd ja ei mul oli kiire, mutku se on kivaa ku eka juoksee ja sit luisuu sillee jännästi B3 if you know what i mean.. mut siel oli ihan parasta ja muista, mä menin kysymää niit nukkeilijoita siihe miittii ;33 mut juu tahtoo nähä sut taas ja askjfkdhfkdhmnb ja Ayaka iskee Travonia eiku x33

    VastaaPoista
  3. Ihana frosti-postaus :3 Ja hii mun Amélieki löytyy tost vikasta kuvast >3<

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus :'D
    Oon oikeesti vieläki iha häpeissäni siitä ku lauantaina tultii teijä luokse Veeran kaa ja se sönkötti kaikkee xd Uskon et pidätte meitä ny ihan outoina mut tota joo... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3
      Eijei älä ole häpeissäsi, en todellakaan pidä teitä outoina! n__n Mä taas tunsin itteni ihan tyhmäksi mutta..öhöm ei siitä sen enempää.. :D

      // Kiitos kaikille muillekin kommentoijille! ^^

      Poista
  5. näitä frostikuvia tulvii nyt vähän joka blogissa, mutta oli silti mielenkiintoinen postaus ja tykkäsin kuvista ;) ja kuka muka voisi kyllästyä tähän blogiin??!!:D

    VastaaPoista
  6. Hihi, suloisuudet (; Te pirulaiset että nukettimet <3 (pirulaiset, koska oon katkera, etten päässy coniin ja et sanonu mulle puhelimessa mitään >:( )
    Nuuhh, tosi hyviä kuvia ja... (oho, Ella vammanen vaivautu kommentoimaan, aplodeja kiitos xd)
    INKA JUOKSEE PAHAA RITAA KARKUUN BARBA STREISAND UU-U-U-UU-U-U-UU mitä..? ::D
    Inka oli kyllä suloisuus, ja Rita oli suloisuus, Elina oli suloisuus ja murrh sinusta ei ollu naamakuvaa, mutta sun selkä oli suloisuus ;''D <3
    Ja SIPELIUSTALOH (mitä? ::D) rules! XD
    Ja jos et vihaa mua kusipäätä, nii olisin kiitollinen, jos haluaisit ottaa yhteyttä (: PedoElla odottaa~
    Vittu on hieno kommentti ja oli kiva postaus (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori mut en juossu ketää karkuu..vaa juoksin ja sit sillee jännösti luosuin ain..se on kivaa..mut iha miten vaa..

      Poista
  7. Oli mukava con, yeah. Uskallan väitää nähneeni siut pariinkin otteeseen, mutten saanut aikaiseksi tulla moikkaamaan. (...)

    mahtava btw tuo Kid-cossi, olisinpa ollut Sunnuntainakin paikalla.

    VastaaPoista
  8. Olisinpa ollu tuolla! D: Näytti tosi ihanalta ♥

    VastaaPoista
  9. JajosmäolisinolluttuollaolisinnähnytTravonin, eikun ;n; ♥
    Mutta sulla näytti olevan hauskaa siellä ja se on hyvä ! ^^ Mä odottelinkin että te ihanat ihmiset postaatte, tämmösen vyöryn ja kaikilla on kuvia frostista, oikeasti odotin sitä ihan sairaasti BD Voin jo nyt sanoo että tästä tulee tämmönen lyhyt kommentti, tai voinhan mä aina itkeä tässä sitä että en päässyt näkemään Travonia, kun se on sun nukeista mun suosikkini 3:: <3
    Mutta nyt mä odotan vielä innostuneemmin kuvatarinaa ~ Aijai Julietkin ilmeisesti näyttäytyy siinä kuvatarinassa, jos en väärin muista? :D Eli postailethan taas sitä mukaan kun ehdit ! > 3 < ♥

    VastaaPoista
  10. Ihania nukkeja ! Teillä oli muutes varmaan kivaa ^w^

    http://nukkenimun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Oioioi <3 Oli kyllä iha superhauskaa. n u n <3 Mä jäin niin kaipaamaan sitä hauskuutta, ja nyt pitää taas elää tätä tylsää ja kirottua arkea TT n TT Yäää, I die! > n ,< Mutta mutta miks te ootte nui söpöjä, mä oon kateellinen teille <3 :----D Oli oikeasti niin ihanaa, kiitos siis kaikille frostista ja uudelleen kesällä? ^^ <3 Noniin, en nyt oikee jaksa kommentoida, sorii, muttakun niin väsyny sen valvomisen jälkeen++tää kipeys -,-* Noo viikon päästä onki jo loma B ) <3 Mennäähän sillon hilluun jonnekkin yhessä kaikki? <3 Lupaattehan? c::

    VastaaPoista
  12. Toivottavasti sulla ja kavereillas oli hauskaa ! :3 Haha, nään itteni ja oman kaveriporukkani tos tokas kuvas tuol vasemmas reunas, hehe xd
    Mua vaan hävettää se ensivaikutelma jonka itestäni annoin kun tultiin siihen kahen muun kaverin kaa ja me vaa naurettiin >o< *häpeähäpeähäpeä*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, niinpäs näyttekin! :D Miksen huomannu aikasemmin.. xd
      Mutta älä nyt herranjestas häpeä, oli just tosi kiva kun tulitte moikkaamaan! ^^

      Poista
  13. Oihhh, ihania kuvia söpöt nuket ja asutt nawww<333

    VastaaPoista
  14. Ihania kuvia :3 Itekki olin frostissa ja mulla päällä oli homura cossi ^^


    happydaydolls.blogspot.fi

    VastaaPoista
  15. ihunia kuvia ♥ :D
    itkettää ku toisel puolella suomea ite kyykin ja miu äiti on sitä mieltä et oon liija pentu matkustaa yksiksee (ja oisha siisn siski kavereinee mukana) minnekkää ö n ö

    http://enkelit-ja-demonit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. Mitä sä puhuit huonosta laadusta? :D Ihania kuvia, Travon on niin komee *3*

    sallajanuket.blogspot.fi
    Lukijoita? :)

    VastaaPoista
  17. Yhää, oisin halunnut sinne myös ;__;

    > neverendingdollstory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. Nyt menet Annika ja POISTAT tuon viimeisen lauseen!! Tähän blogiin ei voisi ikinä kyllästyä!

    VastaaPoista
  19. Ihana postaus taas kerran! Näytti olevan aika hauskaa :DD

    VastaaPoista
  20. Voivoivoi!~♥
    Oikeestiii! Mä rakastan tätä blogia! ~ (lol) Ja sä kehtaatki vielä väittää, että joku muka vois kyllästyä tähän blogiin! >.< Sun suu pitäis pestä saippualla;))
    Mutta näytti olevan hauskaa! n__n Voiku olisi ollu tuolla... Nyyh
    Mutjoo... Puvut ihania, nuket ihan(emp)ia ja kuvat PARHAITA!!!

    Oho onpas pitkä kommentti Ö_Ö

    VastaaPoista
  21. Ihania nukkeja ja kaikki olivat niin suloisiaaa :33 itsekkin olisi pitänyt tulla sinne mutta liput loppuivat kesken :< mun yksi kaverini sinne pääsi ja se esitti Ciell'iä ja naaaw Kuroshitsuji on niin ihana ♥ mutta juu nuket olivat aivan ihania ja on myös aivan parhaita nuo conit ^^ hipheii

    VastaaPoista
  22. Upeita kuvia. Travon oli todella seksikäs siinä pitkässä takissa jajaja uuh♥♥ No siis oon kade sulle, kun pääsit frostibeen DD: Ensi kerralla minäkin aion hankkia itseni sinne hinnalla millä hyvänsä!! No kuitenkin palataampa aiheeseen...en malta odottaa uutta kuvatarinaa :3

    VastaaPoista
  23. Näun sut frostissa mutta en uskaltanu tulla kysymään että oletko Annika...Nyt harittaa ihna kauheasti..

    VastaaPoista
  24. Travon oli komee *Q* ihania kuvia, söps nuket <33 Itekki oisin halunnu frostii, mut en sit päässsy ::::CCCCCCCCCCCCC

    VastaaPoista
  25. iiihanaa... Älä pidä muatyhmänä, mut Frosbite on siis joku paikka, mis kaikki mangahullut kokoontuu? en ookkaa enne kuullu! :'3

    VastaaPoista