lauantai 4. maaliskuuta 2017

Muutto



Heips höpsykäiset!

Oon vihdoinkin päätynyt tekemään uuden blogin.
Kyllä, uuden nukkeblogin.

Siellä ajattelin jatkaa nukkejen elämästä päivittelyä uudella rennommalla tyylillä, ja tarkoitus olis myös olla siellä enemmän vuorovaikutuksessa teidän lukijoiden kanssa. ^^ Menkää ihmeessä tsekkaamaan, jos teitä kiinnostaa vielä seurailla mun nukkehommia Instagramin ulkopuolella!

Haluan vielä kiittää teitä kaikkia ihan valtavasti tästä blogista. 
Tää blogi on tuonut mun elämään sisältöä valtavan paljon viime vuosina, enkä mä voisi kuvitella, miten olisin käyttänyt aikani ilman tätä hullua ulottuvuutta virtuaalimaailmassa. Kiitos kun ootte jaksaneet kannustaa, tukea, liittyä lukijaksi ja kommentoida nukkejeni toilailuja! ♥ 

Aion jättää tän blogivanhuksen tänne viettämään eläkepäiviään, eli en muuta tätä yksityiseksi tai poista. Vanhoja postauksia voi siis kuka vain käydä vapaasti lueskelemassa, jos joskus sattuu huvittamaan. :)

Uusi blogini:




10 kommenttia:

  1. Jes!
    Tätä on odotettu.
    On ihanaa, että alotat uuden blogin jota päivittelet. sun kirjoituksia olikin jo ikävä, vaikka instagramia päivitteletkin.
    Käynpä heti kurkkaamassa ja liittymässä lukijaksi.<3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että teet uuden blogin <3 Liityn ehdottomasti lukijaksi :3

    VastaaPoista
  3. Woaah! Ajattelin että tässä menisi kauemmin. :D

    VastaaPoista
  4. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!!!!!!!! OIKEESTI, KUN NÄIN TON NIIN SIDÄN HYPPÄS ULOS RINNASTA JA RUPESIN VAAN SÖSSÖTTÄÄN KAIKKEE: JEEEE ANNIKAAAAAAA TEKIIIIII UUDEN BLOGIIIINNN OIKEESTI. KIITOS, VOI KIITOS...

    VastaaPoista
  5. XD! Oikeesti ihanaaaaaa♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    kiitokset täältäkin!

    VastaaPoista
  6. WOUUU Oon kai salassa haaveillu tästä pitkään! Oot eka nukkeblogin pitäjä,johon törmäsin ja siitä asti oon vaa ihastellu sun kuvia ja tarinoita<3 Sun ig-kuvatkin on rakkautta<3

    VastaaPoista
  7. TODELLAKIN HALUAN!! Oon odottanu tätä niin kauan! Tee ihmeessä uus blogi, niin liityn heti seuraajaksi ja ofc luen sitä myös <33

    VastaaPoista
  8. Ou jee! Ihanaa <3!
    Olet lemppariblogaajani!

    VastaaPoista